欢迎来到足球图库!
当前位置:主页 > 太阳报 >
兩場和味濃希望幫到手
时间:2020-09-03 17:34   来源:足球图库
啱啱踢完英格蘭社區盾,即踏入國際賽期──第2屆歐洲國家聯賽。對於我嚟講,喺新冠肺炎疫情下,有多場比熱身賽更有競爭性嘅歐國聯上演,絕對唔拘。

我份人覺得啱嘅嘢一定講得好清楚,絕不含糊其詞,例如上季推介利物浦奪英超、拜仁捧歐聯等等,但對於歐國聯始終睇唔透。一來賽制確係難明,二來依家幾大聯賽都未開咧,球員被國家隊徵召狀態成疑,會否驚傷影響新季而就住就住呢?喺咁多不明朗因素下,加上疫情令普羅大眾都面臨經濟壓力,我認為歐國聯只適宜刀仔鋸大樹,睇波好過。

兩場和味濃希望幫到手
講到今晚歐國聯重頭戲,梗係A4嘅德國對西班牙,但要留意德國大部分「拜仁幫」今次都No Show,西班牙亦起用大批新人,令場波出現更多變數,我認為和味濃。至於B3嘅俄羅斯對塞爾維亞,大家實力都係半斤八両,何況只係首輪賽事,狀態一般下唔輸都收貨,不妨揀埋和波,希望幫到大家。
上一篇:保加利亞吼細芬蘭搶W     下一篇:德國西班牙細均力敵