欢迎来到足球图库!
当前位置:主页 > 太阳报 >
不來梅硬淨撐半和
时间:2020-06-16 17:29   来源:足球图库
阻拜仁提早封王
德甲周中開快車,榜首拜仁慕尼黑今晚作客雲達不來梅,只要贏波便可宣布完成8連霸偉業,不過不來梅亦要搶分護級,絕對唔會輕易就範。睇番拜仁近5次作客不來梅,從未試過淨勝3球或以上,拜仁今場讓兩球唔值博;不來梅近7次主場聯賽有6次開半場和,乘上場大勝柏達邦餘威,有機頂到半場唔輸,波童冷敲半場和。(無綫85台、Now 670及FOX+、有線651及611台周三凌晨2時30分直播)

主場聯賽旺半和
拜仁上場雖有羅拔利雲度夫斯基及湯馬士梅拿停賽,不過仍靠小將約舒亞舒克斯及哥列斯卡各建一功,主場2比1險勝慕遜加柏,續以7分領先2哥多蒙特,贏埋今場就可以提前封王。拜仁兩大主力今場雙雙復出,對手又係護級球隊,難怪客W熱到只得1.1倍,讓球盤及讓球主客和都要讓兩球。睇番拜仁今季15場作客聯賽只有6場冇失波,而且佢哋連盃賽在內,近5次作客不來梅雖然贏晒,最叻嗰次都只係贏2比0,其餘4次全部一球上落,今場要淨勝3球先贏盤,值博率唔高。

不來梅已經連續13場主場聯賽未贏過,好彩佢哋上場喺護級大戰大勝柏達邦5比1,護級重現生機,依家佢哋同尾3嘅杜塞爾多夫同分,以3分落後尾4嘅緬恩斯,目標係搶得1分得1分,呢場必擺鐵桶陣死守。不來梅對上7場主場聯賽有6次頂到半場唔輸,就算慕遜加柏、多蒙特等前列隊伍易邊前都攞唔到甜頭,半場和有分頭值得一博。
上一篇:西維爾W有利可圖     下一篇:杜塞讓客有冷味